Iippa haastoi minut tällaiseen meemiin. Olen nähnyt tämän aika monella, joten jätän haastamiset väliin ja kerron vain yhden hupaisan tarinan, joka sattui kun olin viimeisiä viikkoja töissä ennen nuorimman syntymistä.

Eräs nuori tyttö (arvioin hänet n 18-vuotiaaksi) tuli hakemaan varaamaansa kirjaa ja hänellä oli pieni tyttö, ehkä kaksivuotias, vaunuissa ja pikkutytöllä oli ihana pipo. Pipossa luki 'Vähänx olen ihana', ja ajattelin (tällaisena täti-ihmisenä) , että teini-äiti siinä tyttönsä kera. Molemmat olivat tosi söpöjäkin. No isompi tyttö antoi korttinsa mulle ja kysyi, miten pienelle saisi kortin, jolloin vastasin, että voimme tehdä tyttörellesi kortin vaikka heti jos on Kelakortti mukana. Tyttö punastui hiukan ja sanoi: "Olen hänen isosiskonsa." Katsoin asiakastiedoista hänen ikänsä ja hän oli 13-vuotias! Olin tosi nolo mutta onneksi tyttöä vain huvitti virheeni :D

Olen kyllä huomannut, että nykynuoret meikkaavat niin siististi ja nätisti, etten todellakaan osaa arvioida ikää :P